Pazartesi |
Saat |
Ders |
Öğr.Elemanı |
Derslik |
08:30-09:20 |
TÜRK DİLİ-II |
Dr.Öğr.Üyesi Soner TOKTAR |
Uzaktan Eğitim |
09:25-10:15 |
TÜRK DİLİ-II |
Dr.Öğr.Üyesi Soner TOKTAR |
Uzaktan Eğitim |
10:20-11:10 |
ANALİZ II |
Prof.Dr. SERAP ÖZCAN |
201 |
11:15-12:05 |
ANALİZ II |
Prof.Dr. SERAP ÖZCAN |
201 |
13:00-13:50 |
ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II |
Doç.Dr. MAHMUT AKKOR |
Uzaktan Eğitim |
14:00-14:50 |
ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II |
Doç.Dr. MAHMUT AKKOR |
Uzaktan Eğitim |
15:00-15:50 |
FİZİK II |
Prof.Dr. SERPİL AKÖZCAN PEHLİVANOĞLU |
Fizik LAB. |
16:00-16:50 |
FİZİK II |
Prof.Dr. SERPİL AKÖZCAN PEHLİVANOĞLU |
Fizik LAB. |
Salı |
Saat |
Ders |
Öğr.Elemanı |
Derslik |
10:20-11:10 |
ANALİZ II |
Prof.Dr. SERAP ÖZCAN |
201 |
11:15-12:05 |
ANALİZ II |
Prof.Dr. SERAP ÖZCAN |
201 |
13:00-13:50 |
İNGİLİZCE-II |
Öğr.Gör. DEMET BOZOK |
Uzaktan Eğitim |
14:00-14:50 |
İNGİLİZCE-II |
Öğr.Gör. DEMET BOZOK |
Uzaktan Eğitim |
15:00-15:50 |
İNGİLİZCE-II |
Öğr.Gör. DEMET BOZOK |
Uzaktan Eğitim |
Çarşamba |
Saat |
Ders |
Öğr.Elemanı |
Derslik |
09:25-10:15 |
FİZİK II |
Prof.Dr. SERPİL AKÖZCAN PEHLİVANOĞLU |
202 |
10:20-11:10 |
FİZİK II |
Prof.Dr. SERPİL AKÖZCAN PEHLİVANOĞLU |
202 |
11:15-12:05 |
FİZİK II |
Prof.Dr. SERPİL AKÖZCAN PEHLİVANOĞLU |
202 |
13:00-13:50 |
ALGORİTMALAR VE PROGRAMLAMA |
Doç.Dr. ERDAL İMAMOĞLU |
121 |
14:00-14:50 |
ALGORİTMALAR VE PROGRAMLAMA |
Doç.Dr. ERDAL İMAMOĞLU |
121 |
15:00-15:50 |
ANALİZ II |
Prof.Dr. SERAP ÖZCAN |
201 |
16:00-16:50 |
ANALİZ II |
Prof.Dr. SERAP ÖZCAN |
201 |
Perşembe |
Saat |
Ders |
Öğr.Elemanı |
Derslik |
13:00-13:50 |
SOYUT MATEMATİK II |
Doç.Dr. ERDAL İMAMOĞLU |
201 |
14:00-14:50 |
SOYUT MATEMATİK II |
Doç.Dr. ERDAL İMAMOĞLU |
201 |
15:00-15:50 |
SOYUT MATEMATİK II |
Doç.Dr. ERDAL İMAMOĞLU |
201 |
Cuma |
Saat |
Ders |
Öğr.Elemanı |
Derslik |
09:25-10:15 |
ANALİTİK GEOMETRİ II |
Dr.Öğr.Üyesi MURADİYE ÇİMDİKER |
201 |
10:20-11:10 |
ANALİTİK GEOMETRİ II |
Dr.Öğr.Üyesi MURADİYE ÇİMDİKER |
201 |
11:15-12:05 |
ANALİTİK GEOMETRİ II |
Dr.Öğr.Üyesi MURADİYE ÇİMDİKER |
201 |